Liity Jäseneksi

Jäseneksi liittyminen:

Yhdistyksen sääntöjen mukaan yhdistyksessä voi olla erilaisia jäseniä seuraavasti:

• Varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä Jupperin  omakotiyhdistyksen alueella olevan kiinteistön tai asuinhuoneiston osakkeitten omistaja.
  • Henkilöjäseneksi voi liittyä jokainen Jupperin omakotiyhdistyksen alueella asuva henkilö.
  • Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä luonnollinen tai juridinen yhteisö tai henkilö, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa, ja joka hyväksyy yhdistyksen säännöt.

Yhdistyksen jäsenyyttä haetaan täyttämällä alla oleva lomake ja maksamalla haetun jäsenkategorian mukainen liittymismaksu yhdistyksen tilille Nordea IBAN FI26 2213 1800 0179 79. Tilillepanomaksun tiedotuskohtaan on merkittävä nimi ja osoite. Johtokunta käsittelee jäsenhakemuksen seuraavassa kokouksessaan.

Jäsenyys- ja päätösvalta

LIITTYMISMAKSUT (2022):
Liittymismaksun lisäksi vuosittaista jäsenmaksua ei tänä vuonna peritä..

• Varsinainen jäsen           30€
  • Henkilöjäsen                     20€

Kannattavat jäsenet maksavat vuosimaksua.

• Henkilökannatusjäsenmaksu        80€ /vuosi
  • Yhteisökannatusjäsenmaksu      200€ /vuosi

Kannatusjäsenmaksulla saa yritystä koskevan mainoksen JOY -lehteen seuraavasti:

• koko sivu yhteen numeroon tai
  • puoli sivua kahteen numeroon tai
  • 1/4 sivua neljään numeroon

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste

Jupperin omakotiyhdistyksen säännöt

Täytä jäsenhakemus alla. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.